သစ္ခက္သံလြင္ကဗ်ာစင္ျမင့္၊ ေယာဟန္ေအာင္၊ မိုးခါးႏွင့္ ကိုက်ဴ းတို႔၏ကဗ်ာမ်ား

ေဆးမွဴးကေလးရဲ႕ ေျပာျပခ်က္
artistsinspireartists.com

ငါ ငိုေႂကြးၿပီေကာင္ေလး...
ေဆးမွဴးေလးေရ
စစ္ပြဲနံ႔ေတြရေနတယ္...။

တိမ္ေတြဟာ သူ႔မိုးစက္ေတြကို
သိမ္းလိုပါလ်က္ စြန္႔ရသလို
ဝါထိန္စိုေျပ ေတာင္ယာေတြ
ငါတို႔စြန္႔ရေလေတာ့မယ္။

ေတာေကာင္ေတြ
ရြာမွာဝင္ေန၊ ေသဆံုးတဲ့ရြာ
ေတးသံေပ်ာက္ဆံုး
မီးခိုးေပ်ာက္ဆံုး
ေက်ာက္တုံးေတြေတာင္ ေသေနသလို...။

ပုရစ္ေကာက္သလို
ပုန္းတဲေတြ ၿဖိဳခံရေလေတာ့မယ္။
တခ်ဳိ႕တေလလဲ
တသီတတြဲႀကီး ဖမ္းခံရ
ျပန္ေတြ႔ၾကေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး...။

ေတာင္က်ေခ်ာင္းေရၾကမ္းတာမ်ဳိး
အဆိုးရြားဆံုး သက္တမ္းတခ်ိန္
အို ...က်ိန္စာေတာ္
သားရဲတြင္းကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူတယ္..။

ငါတို႔ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေတြ
ဆုေတာင္းအပ္ႏွင္းႏိုင္တဲ့
ဘုရားေက်ာင္းေတြ
မီးထဲ လဲေလ်ာင္းခဲ့ရ
ျပာေဟာင္းေျမမွာ ျမက္ေထာင္းေထာင္းထ
ဆာေလာင္တဲ့အခါက်မွ
ဗိုက္ဝတဲ့ေက်းဇူးေတာ္ကို ၾကည္ႏူးရတယ္..။

ဘုရားသခင္ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မအိပ္ဘူး
သူျမင္တယ္။
ကညင္ဆီ မီးတုတ္လို
ထူးျခားထြန္းလင္းတဲ့
ႀကီးမားအားရွိတဲ့ ဘုရားသခင္
ငါထင္တယ္..
အခုေတာ့ သူအလုပ္မ်ားေနတယ္။

မိုးက်မွ
မ်က္ႏွာျပရတဲ့ မိႈပြင့္မ်ားလို
ငါတို႔ရြာပုန္းေတြ
ဘယ္ရာသီအထိ ခိုရမလဲ။
လင္းႏို႔ငွက္ေတြ အိပ္တန္းတက္သလို
ဘယ္ခါ အိမ္ကိုျပန္ရမလဲ။
စစ္ပြဲၿပီးတဲ့အခါ
ျပန္လည္ရွင္သန္ျခင္းရြာ
တခါ ဖန္ဆင္းပါလိမ့္မယ္။

နားစြင့္စမ္း ေကာင္ေလး...
အဲဒါဟာ
ကၽြဲခ်ဳိမႈတ္တဲ့ ေတးသံထင္တယ္....။

ေယာဟန္ေအာင္

၁၉၉၇ ႏို၀င္ဘာ ၁၁။ 
...
အိမ္ေဘးကလူႀကီးက စစ္အေၾကာင္းေျပာတယ္
www.houzz.com
 ခ်ဳပ္႐ိုးျပဳတ္သြားတဲ့ကုတ္အက်ႌကိုသီရင္း
တရားေသာစစ္ဆိုတာဘာကိုေျပာတာလဲ
႐ုပ္႐ွင္ဆိုရင္လည္း
ၾကည့္ၿပီးရင္ေမ့ပစ္လို႔ရတယ္
ခုေတာ့
လူအ႐ွင္စစ္စစ္ႀကီးေတြနဲ႔
ၾကည့္မေကာင္းတဲ့ပြဲမ်ိဳးကိုမွ
ကိုးကြယ္ေနၾကတာ....
ဘုရားေက်ာင္းနဲ႔မလံုေလာက္တဲ့ဒုကၡသည္ေတြ
ကစားပြဲထဲမပါသည့္တိုင္ေအာင္
က်ည္သင့္ၿပီးအသက္ဆံုးရံႈးသြားသူေတြ
အနိ႒ာရံုပန္းေတြေဝေဝဆာလို႔
ဒါေတာင္
တရားေသာစစ္လို႔
ဒီပါးစပ္ေတြကေျပာထြက္ႏိုင္ေသးတယ္
သီၿပီးသြားတဲ့ကုတ္အက်ႌကိုေကာက္စြတ္ၿပီး
ေဆးလိပ္တိုကိုမီးညိႇ
တေခ်ာင္းတည္းေသာေျခေထာက္ကိုၾကည့္
ေျပာလက္စစကားကို ျဖတ္ပစ္လိုက္တယ္။     ။

မိုးခါး
အေၾကာင္းအရာ 
www.mfa.org
 သည္ ဘဝႀကီးထဲ
ငါ လူျဖစ္ခဲ့လို႔ ။
လူေတြ
ဆိုင္ကယ္ေတြ
ကားေတြ
ေန႔တိုင္း ေန႔တိုင္း အကုသိုလ္
တရားမ်ား ။
စစ္ပြဲေတြ မျဖစ္လည္း
အသက္လု ေျပးေနရတယ္။
အဆင္​​ေျပ ၾကပါေစ
ေနထြက္ေနဝင္။
တရားေရေအး တိုက္ေႂကြးရင္း
သီခ်င္
း ကဗ်ာ ။ ။

ကိုက်ဴ း
၂၂ . ၁၀ . ၂၀၁၆

Comments