သစ္ခက္သံလြင္- အႏုပညာ ကမၻာ(မ်ဳိးေဆြသန္း- အာဗီညြန္႔က မိန္းမမ်ား)



အာဗီညြန္႔က မိန္းမမ်ား 

 မ်ဳိးေဆြသန္း
13.6.16

စာပိုဒ္ ( ၁ )

စပိန္ပန္းခ်ီဆရာ ပါဘလိုပီကာဆုိက ၁၉၀၇ မွာ ေရးဆြဲခဲ့တယ္။
၈ ေပ နဲ႔ ၇ ေပ ၈ လက္မ ရွိတယ္။ ပန္းခ်ီကားက အာဗီညြန္႔ကမိန္းမမ်ားလို႔ အမည္
ရတယ္။
ပီကာဆို လူငယ္ဘဝမွာေနခဲ့တဲ့ ဘာစီလိုနာ၊ အာဗီညြန္႔လမ္းက မိန္းမေတြျဖစ္တယ္။
ေဆာင္ၾကာၿမိဳင္က မိန္းမေတြေပါ့။

ဒီလက္ရာမွာ မ်ဥ္းေၾကာင္းေတြယွက္သန္းေနတဲ့ အေရာင္ပ်ဥ္ျပားအခ်ပ္ ႐ုပ္ပုံေတြက
ပန္းခ်ီလက္ရာတခုထက္ ပန္းပုလက္ရာတခုလို ထုထည္ေဖာ္တဲ့ ဂ်ီအိုမက္ထရစ္ထုထည္ ျပမ်ဥ္းေတြ ကို ေရးေနက် ပုံစံထဲ ထည့္သြင္းၿပီး စတင္စမ္းသပ္ ေရးဆြဲလိုက္တာပါ၊ ဒါကိုအစြဲျပဳၿပီး ပန္းခ်ီေရးနည္းေတြထဲမွာ က်ဴးဗစ္ဇင္လို႔ စတင္ေခၚၾကတယ္။
ကုဗတုံးေတြနဲ႔ ပန္းခ်ီေရးခ်က္ေတြကို ဖြဲ႔စည္းတယ္ေပါ့။
အဲဒီလိုရပ္ေနတဲ့ မိန္းမေတြကိုေရးဆြဲထားရာမွာ ၾကည့္႐ႈသူရဲ့ေနရာအလိုက္ မိန္းမ
တစ္ဦးျခင္းဟာ ကြဲထြက္ရပ္ေနသလို ေ႐ွ႕ေနာက္ ထြက္ေပၚမႈအရသာကိုရေစတယ္။
မ်က္ေစ့နဲ႔ ျမင္ႏိုင္ရံုုသာမက ဉာဏ္ရည္နဲ႔ပါ ျမင္ရပုံမ်ဳိးျဖစ္တယ္။
ဒါဟာ ပီကာဆို စမ္းသပ္ခဲ့တဲ့ အဓိကအရသာတခုပဲ။

ပန္းခ်ီပညာဟာ ျပားခ်ပ္ခ်ပ္ေပၚမွာ (၂) ဖက္ျမင္႐ုပ္လုံးကို ေရးရတာျဖစ္လို႔ ေရးႏိုင္စြမ္းသေလာက္ သဘာဝကိုတူမယ္ေပါ့၊ အခုလက္ရာကေတာ့ ဒီလိုရွိၿပီးသားအရသာေပၚလြင္မႈေတြကေန ခြဲထြက္လိုက္ တဲ့ ေနာက္ထပ္ရ႐ွိမႈ တခုျဖစ္ခဲ့တယ္။ တကယ့္ လက္ေတြ႔သဘာဝကို ဘယ္လိုတူေအာင္ လုပ္ႏိုင္ေသး သလဲဆိုတာပါပဲ။ မ်က္ေစ့နဲ႔ ျမင္ရရုံ ပုံေလာက္တင္မကပဲ တကယ့္အရွိထုထည္အရုပ္ကို အရယူျခင္းပဲျဖစ္ တယ္။
ဒါဟာ က်ဴဗစ္ဇင္ရဲ႕အစကနဦး ေအာင္ျမင္မႈလည္း ျဖစ္ခဲ့တယ္။


စာပိုဒ္ ( ၂ )

ပန္းခ်ီကားက ၀စ္လစ္စလစ္မိန္မငါးေယာက္ စုရပ္ေနတယ္။ ပန္းႏုုေရာင္သန္းအုပ္စုတူ အေရာင္ေတြ၊ အညိဳ အျပာနဲ႔ အျဖဴေရာင္လိုုက္ကာ ေနာက္ခံ၊ လူရုုပ္ေတြက ခပ္ျပားျပားျဖစ္တယ္၊ သဘာဝလူသ႑ာန္နဲ႔ ယွဥ္ရင္ အေတာ္ထင္ေယာင္မွားစရာ အျမင္ျဖစ္မယ္။ 

လူပံုုေတြကိုုၾကည့္တဲ့အခါ ဘယ္ဖက္ဆုံး မိန္းမကေနစၾကည့္ရင္ မတ္တပ္ရပ္ေနတယ္။ လက္ကေနာက္ပစ္လို႔ အညိဳေရာင္လိုုက္ကာကိုဖယ္ေနတယ္၊ သူ႔မ်က္ႏွာက ညာဘက္ကိုၾကည့္ေနတယ္။
ဆံပင္နက္ေတြက ေနာက္မွာပ်ံ႕က်ဲခ်ထားတယ္။ ကိုုယ္ခႏၶာထက္စာရင္ မ်က္ႏွာက အေရာင္ ရင့္ေနတာ အရိပ္ထဲက်လို႔လား၊ မ်က္ႏွာခံစားမႈကို ပိုျပခ်င္လို႔လား ညာဖက္မ်က္စိက အနက္ေရာင္နဲ႔ခပ္မည္းမည္းေရး ထားၿပီး မ်က္ဆံက ေရွ႕တည့္တည့္ကို ၾကည့္ေနတယ္။ 


သူ႕ရင္သားကေတာ့ ေလးေထာင့္ပံုုစံ ေရွ႕ကို ေစာင္းထြက္ထားတာ။ သူ႔ရဲ႕ေဘး ပန္းခ်ီကားရဲ႕ အလယ္ တည့္တည့္ေနရာက မိန္းမႏွစ္ယာက္ကေတာ့ ေရွ႕တည့္တည့္ကို စူးစိုုက္ၿပီး ၾကည့္ေန တယ္။
မ်က္လံုုးေတြကိုမည္းမည္းနဲ႕ထင္ထင္ရွားရွားျပဴးေနေအာင္ဆြဲတယ္။ သူတို႔လက္ေတြက ေနာက္ကိုေျမႇာက္ထားၿပီး ဟန္အမူရာကိုျပတယ္၊ ေရွ႕ကမိန္းမရဲ႕လက္က အျပာေရာင္ အ၀တ္စဆြဲလ်က္၊ ပါးစပ္ေတြကိုုေတာ့ မ်ဥ္းေျဖာင့္နဲ႔ပဲေရးထားတယ္။
သူတို႔ရင္သားေတြကိုေတာ့ စက္၀ိုုင္းျခမ္းသ႑န္နဲ႔ ဆြဲတယ္။ သူတို႔ႏွာေခါင္းေတြကေတာ့ အေတာ္ႀကီးၿပီး ရွည္ၾကတယ္။


က်န္တဲ့ ညာစြန္ကမိန္းမ ၂ ေယာက္မွာေတာ့ အာဖရိကမ်က္ႏွာဖံုးေတြလို မ်က္ႏွာေတြရွိၾကတယ္။ ေရွ႕က ထိုင္ေနတဲ့မိန္းမက လက္တဖက္က တေတာင္ဆစ္ေကြးၿပီး ေျခတဖက္ ေကြးထားလား ေပါင္ကားထိုင္ တာမ်ဳိးလား ထင္ရတယ္၊ သူ႔လက္မွာ ဘူမရိန္း လက္နက္လား ကိုင္ထားတယ္။ မိန္းမနဲ႔ တူတာကေတာ့ ခါးေလးသိမ္ထားတာပဲရွိၿပီး ခႏၶာကိုုယ္ကအျပားခ်ပ္လိုု ဖလက္ေရာင္ျပင္ပဲ၊ မ်က္ႏွာေတြက ခပ္ၾကမ္း ၾကမ္းေရး ခ်က္နဲ႔ ထုထည္ထြက္ေနတဲ့သေဘာ ေအာက္လိုင္းနဲ႔ေဖာ္တယ္။



မ်က္လံုးတဖက္က အျဖဴေရာင္နဲ႔ တျခားတဖက္ကေတာ့ အျပာေရာင္ဆြဲတယ္။
မ်က္ဆံေတြက တျခားမိန္းမေတြလိုုမႀကီးဘဲ အစက္ကေလးပဲ။ ငါးေယာက္ေျမာက္ မိန္းမကေတာ့ ခပ္စင္းစင္းေလး ရပ္ေနတယ္။ သူ႔ေနာက္က လိုက္ကာအျပာရင့္ေၾကာင့္ သူ႔ကိုယ္လံုး ပိုေပၚ တယ္၊ ေကာက္ေၾကာင္းကို မ်ဥ္းေျဖာင့္ေတြနဲ႔ခ်ည္းေရးလို႔ အရိပ္ေတြပါ အျပားခ်ပ္လိုု ျပတ္သားက်ေနတယ္။ သူမ်က္ႏွာကလည္း ထိုင္ေနသူနဲ႔ဆင္ဆင္ပါပဲ။ သူတို႔ေရွ႕ပန္းခ်ီကားအလယ္နားမွာ စေတလိုက္ဖ္ (သက္ၿငိမ္) ပန္းခ်ီလို စပ်စ္သီး၊ ပန္းသီး၊ ဖရဲသီးေတြ ခ်ထားတယ္။
ဒါဟာ ျပတိုက္က ရွင္းျပတဲ့လက္ရာအလိုက္ ရွင္းလင္းခ်က္ေတြပါပဲ။
အေပၚစာပိုဒ္ (၁) က ေတာ့ အႏုပညာ ခ်ဥ္းကပ္မႈျဖစ္ၿပီး ေအာက္က စာပိုဒ္ ( ၂ )က ေက်ာင္းသားသံုး ပညာေရး ရွင္းလင္းခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။

မွတ္ခ်က္။ ။ မ်ဳိးေဆြသန္း ေဖ့္စ္ဘြတ္မွ ယူပါသည္။
https://www.facebook.com/DESIGN.MST/posts/1039164896162272

Comments