သစ္ခက္သံလြင္ ဝတၳဳတို- ညိမ္းေအးသာ ၏ "ျပတင္းမွန္ကူ လေရာင္ျဖဴ ကုမုျဒာေဖြး ေရစင္ေအး "

ျပတင္းမွန္ကူ လေရာင္ျဖဴ ကုမုျဒာေဖြး ေရစင္ေအး
ညိမ္းေအးသာ
ThirdDime
သူ႔အခန္းျပတင္းတံခါးမွန္ေပၚတြင္ အေဆာင္ဝရန္တာအထက္အထိ ႏြယ္ယွက္အုပ္ဆုိင္းေန ေသာ တမာပင္ မွ သစ္ရြက္အရိပ္ေျပာက္က်ား ထင္ေနသည္။ ျပတင္းမွန္ေပၚတြင္ထင္ေနေသာ သစ္ရြက္စိတ္ စိတ္အရိပ္ ေျပာက္က်ားႏွင့္ တမာပန္းျဖဴျဖဴလြလြ အဆုပ္အခဲေလးမ်ားကို စိတ္ကူးျဖင့္ ပန္းခ်ီေရးေနမိသည္။ ပန္းခ်ီ ဆြဲရတာ ကဗ်ာေရးရတာထက္ ခက္သည္။ စိတ္ကူးႏွင့္ဆြဲၾကည့္တာေတာင္ အႏုစိတ္ ျခယ္မႈန္းရတာ ပင္ ပန္းလွသည္။ သူ႔အေဆာင္အခန္းမွာ ေရွ႕မ်က္ ႏွာစာဘက္တြင္ ျပတင္းေပါက္အရွည္သုံးေပါက္ပါရာ အခန္း မ်က္ႏွာစာ တခုလုံးနီးပါးက မွန္ျပတင္းမ်ားအျပည့္ ျဖစ္ေနသည္။ ေန႔လည္ခင္း ေနေရာင္ထုိးခ်ိန္တြင္ အျဖဴ အညိဳပြင့္ခက္မ်ားပါေသာ ခန္းဆီးစရွည္ရွည္ ခ်ထားတတ္ေသာ္လည္း ေက်ာင္းမသြားမီ မနက္ပိုင္းႏွင့္ ေက်ာင္းမွျပန္လာေသာ ညေနေစာင္းအခ်ိန္မ်ားတြင္ ထုိျပတင္းမ်ားမွခန္းဆီးစ ဖြင့္ထားတတ္သလုိ ျပတင္း ေရွ႕ကိုေငးေမွ်ာ္ရင္း အေတြးစတခုမဟုတ္တခုကို သူစီးေမ်ာဆုပ္ကိုင္ၾကည့္ေနတတ္သည္။ အေဆာင္ေရွ႕ တြင္ ျမင္ရေသာ ေျမနီလမ္းေလးမွာ ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းျပန္ ဆရာဆရာမ၊ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ား ၏ ကားဆုိင္ကယ္အခ်ိဳ႕မွလြဲ၍ ျပင္ပမွကား၊ ယာဥ္မ်ားျဖတ္သန္း သြားလာ ေလ့မရွိေပ။ ထုိေျမနီလမ္း၏ တဘက္တြင္ တမာပင္၊ ထေနာင္းပင္၊ ငုဝါပင္၊ ငုစပ္ပင္ႏွင့္ မုိးနံပင္အုပ္အုပ္ေလးမ်ား အတန္းလုိက္ ညီ ညာစြာ ေတာအုပ္ေလးအသြင္ ျဖစ္ေနသည္။ ေတာအုပ္ထဲမွ ခ်ဳိးငွက္ကူသံက ၾကားေနက်သာယာ နာေပ်ာ္ ဖြယ္။ ယခုေႏြဦးေပါက္ရာသီတြင္ ဥၾသတြန္သံမ်ား ၾကားရစျပဳျပီ။ ဤတကၠသုိလ္ဝင္းထဲမွ ဥၾသတြန္သံက သူၾကားေနက် ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ဝင္းထဲမွ ဥၾသတြန္သံလုိမခ်ဳိမႏြဲ႔၊ အညာေႏြပူျပင္းေသာေၾကာင့္ ေသြးဆူ စိတ္တုိေနေသာ ဂ်စ္ကန္ကန္ ဥၾသေလးေတြမ်ားလားမသိ။ အသံက စူးရွတုိေတာင္းေနသည္။ ဥၾသ ဥၾသ ဟုေအာ္ျမည္လုိက္ေသာအသံက ခြ်ဲမွႏြဲ႔မွနားေထာင္ေကာင္းၿပီး အသံစူးရွ ျပတ္ေတာက္စြာ ေအာ္ေသာအသံ က က်ဥၾသငွက္သံ၏အရသာပ်က္သည္ဟု သူခံစားေနမိသည္။ ညေနဆည္းဆာခ်ိန္ေရာက္လွ်င္ သစ္ပင္ ေတာအုပ္အထက္သုိ႔ ေနလုံးနီနီ ဆင္းသက္လာသည္။ တခါတရံ လိေမၼာ္နီတခါတရံ မရမ္းနီေရာင္စဥ္မ်ား ျဖာထြက္ကာ သူ႔ကိုခပ္ၾကာၾကာ ႏႈတ္ဆက္ျပီးမွ ေတာတန္းေလးေအာက္ တျဖည္းျဖည္းဝင္ေရာက္ေပ်ာက္ ကြယ္သြားေလ့ရွိသည္။ 
ထုိျပတင္းတံခါးသုံးေပါက္အနက္ တံခါးမႀကီးႏွင့္ကပ္လ်က္ သူအိပ္ရာေျခရင္းအစြန္ဆုံးရွိ အေပါက္ တေပါက္ကို ေတာ့ သူအျမဲလုိလုိ ပိတ္ထားေလ့ရွိသည္။ ထုိျပတင္းေပါက္ပိတ္ထားလွ်င္ သူသုံးေသာလက္ ကိုင္ဖုန္း ႏွစ္လုံးအား ျပတင္းေဘာင္ေပၚတြင္ စိတ္ခ်လက္ခ်တင္ထားလုိ႔ရသည္။ ခါတုိင္းဖုန္း တင္ေလ့ရွိ ေသာ သစ္သားကုလားထုိင္၊ ႀကိမ္ကုလားထုိင္ေပါက္စ ေသးေသးေလးမ်ားမွာ ရန္ကုန္အိမ္တြင္ ထားရစ္ ခဲ့ျပီ့ဖစ္သည္။ ယခုအခန္းတြင္ သူ႔ဖုန္းမ်ားအား ထုိျပတင္းေဘာင္ေပၚတြင္ အသာအယာခ်ထားၿပီး ဘက္ ထရီအားသြင္းခ်င္ေတာ့ ၎အထက္နံရံမွ မီးပလပ္ခုံႏွင့္နီးေန၍ အဆင္တေျပ ျဖစ္သည္။ က်န္ ျပတင္း ႏွစ္ေပါက္မွတံခါးရြက္မ်ားကုိပိတ္သည့္အခါ စုံလုိက္ပိတ္ျပီးဖြင့္သည့္အခါ စုံလုိက္ဖြင့္သည္။ ျပတင္းတံခါးႏွစ္ ရြက္မွာ ေန႔ဘက္တြင္ခြဲခြာ၍ ညဘက္တြင္ ေပါင္းဆုံရသည့္ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးဟု တင္စားတတ္ၾကသည္။ သူ႔ အခန္းေနာက္ေဖးဘက္ မီးဖုိေခ်ာင္လက္ေဆးေဘစင္အထက္တြင္ ျပတင္းတေပါက္ ရွိသည္။ ထုိျပတင္း ေပါက္မွ တံခါးရြက္ ႏွစ္ရြက္အနက္ တရြက္ကို သူအေသပိတ္ထားေလ့ရွိသည္။ တခါတရံ ေလျပင္း တုိက္ လွ်င္ ထုိတံခါးတရြက္က ေလေၾကာင္းသင့္ျပီး ယိမ္းႏြဲ႔လြန္းသည့္ဒဏ္ကိုမခံႏုိင္ေသာေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားမွာ စုိးရိမ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ 
က်န္တံခါးတဖက္ကိုေတာ့ သူဘယ္ေတာ့မွမပိတ္ဘဲ အျမဲဖြင့္ထားတတ္သည္။ သူေက်ာင္းသြားသည့္အခ်ိန္ မ်ားတြင္ေတာင္မွ အခန္းေရွ႕မ်က္ႏွာစာရွိ ျပတင္းမ်ားကုိသာသူပိတ္သြားၿပီး ထုိေနာက္ေဖးျပတင္းတဖက္ကို ေတာ့ သူပိတ္ေလ့မရွိေပ။ ထုိတံခါးႏွစ္ရြက္မွာ ေန႔ညမေရြး တျခမ္းပိတ္တျခမ္းဖြင့္ထားျမဲျဖစ္ရာ စြယ္ေတာ္ ရြက္ႏွစ္လႊာေပါင္းမွ တရြက္ျဖစ္ရသလုိ ႏွစ္ရြက္ေပါင္းမွတေပါက္ျဖစ္ရေသာ ထုိျပတင္းေပါက္တံခါးေလးႏွစ္ ခ်ပ္၏ ညအခါဆုံစည္းရန္ ေမွ်ာ္လင့္ခြင့္ကို အစဥ္အျမဲေဝးကြာျခားနားေအာင္ သူတမင္လုပ္မိျပီလားဟု တခါ တေလ အေတြး ေခါင္တတ္သည္။
ထုိေနာက္ေဖးျပတင္းေပါက္အနီးကပ္လ်က္တြင္ ဆီးခ်ဳိပင္အုပ္ေလးရွိရာ ထုိဆီးပင္ေလးေပၚတြင္ ေက်းငွက္ေရာင္စုံေလးမ်ား သာသာယာယာ သီခ်င္းလာဆုိတတ္သည္။ ပတၲျမား ေရာင္ အေမာက္ကေလး ႏွင့္ လည္ပင္းတြင္ ခရမ္းစြဲဘယက္ကေလးဆြဲထားေသာ ငွက္ကေလးက အလွပဆုံး၊ အသံအသာယာဆုံး ငွက္ဘုရင္မေလးဟု သူအသိအမွတ္ျပဳမိသည္။ ညဘက္အိပ္တန္းဝင္ခ်ိန္တုိင္း ထုိဆီးပင္အုပ္အုပ္ေလးေပၚ တြင္ ငွက္မ်ားဆူဆူညံညံ ျငင္းခုန္ေနတတ္သည္မွာလည္း ထုိငွက္မေလးအား ဝိုင္းဝန္းခ်စ္ခြင့္ပန္ၾကေသာ ငွက္ကာလသားမ်ား၏ ျငင္းခုံသံမ်ားျဖစ္မည္ဟုသူထင္မွတ္ေနမိသည္။
ထုိျပတင္းမွမလွမ္းမကမ္းတြင္ ထေနာင္းပင္ တပင္စႏွစ္ပင္စ ျမင္ရသည္။ ထုိျပတင္းမွမ်က္ေစ့တဆုံး ပန္းခ်ီစကားျဖင့္ေျပာရလွ်င္ စက္ေပ်ာက္မ်ဥ္းအတုိင္းေမွ်ာ္ၾကည့္လုိက္လွ်င္ သူတုိ႔တကၠသုိလ္တခုလုံးကို ေရ ေပးေဝေသာေရစင္ႀကီးအားထီးထီးမားမား ျမင္ရသည္။ထုိေရစင္ေပၚသုိ႔တက္သည့္ ေလွကားအလိမ္အေကြ႔ ႔ေလးကုိပါ ပီပီသသ ျမင္ေနရသည္။ ထုိေရစင္ေပၚတြင္ ခ်စ္သူစုံတြဲမ်ား တကူးတက တက္ေရာက္ဆုံေတြ႔ တတ္ၾကသည္ဟု သူ ဒီေက်ာင္းေရာက္ကာစကၾကားဖူးေနရာ တခါက သူေက်ာင္းကအျပန္ အေဆာင္ေလွ ကားမွ အေပၚထပ္ သူ႔အခန္းေပၚအတက္ ေလွကားထိပ္ မွန္ျပတင္းက်ယ္ႀကီးတြင္ ျမင္ရေသာျမင္ကြင္းက ထုိေရစင္ႀကီးႏွင့္ အတည့္က်ေနသည္။ ေရစင္ေပၚတြင္ ငယ္ရြယ္ေသာ ခ်စ္သူစုံတြဲႏွစ္ဦး၊ ဆံႏြယ္ႏွင့္အဝတ္ အစားမ်ားက ေလထဲတြင္ တိမ္းယိမ္းလြင့္ပါးေနေသာ္လည္း ႏွစ္ဦးသားအနမ္းက တင္းၾကပ္ တည္ျငိမ္လွ သည္ကို သူသတိထားမိသည္။ သူတမင္တကာ ၾကည့္တာမဟုတ္ဘဲ ေလွကားတက္ရင္း အမွတ္တမဲ့ျမင္ ရေသာ္လည္း အေတာ္မ်က္ႏွာပူ အားနာခဲ့ရသည္။ ေနာက္ေနာင္ ေလွကားအတက္အဆင္းလုပ္တုိင္း ထုိ မွန္ျပတင္းက်ယ္ႀကီး၏တဖက္သုိ႔ အၾကည့္ကိုမေရာက္မိေအာင္ သူသတိထားသည္။ ထုိေရစင္ႀကီးေပၚတြင္ ငယ္ႏု ေသာခ်စ္သူစုံတြဲမ်ား တတြဲမဟုတ္တတြဲ အပိုင္စား ေနရာယူထားတတ္သည္ မဟုတ္ပါလား။
အေဆာင္ေရွ႕ဘက္ မ်က္ႏွာစာျပတင္းေပါက္မ်ားမွ ျပင္ပသို႔ေငးေမာၾကည့္ရင္း ျမင္ရေသာျမင္ကြင္း သည္ တေန႔ထက္တေန႔ ပုိ၍မထူးဆန္း၊ ထုိအခါ သူ႔အတြက္ ဆက္ေငးစရာ ေတြးစရာမရွိသည့္အဆုံး ထုိ ျပတင္းေပါက္မ်ားႏွင့္ဆက္ႏြယ္ေနေသာ အေၾကာင္းမ်ားကိုပင္ ျပန္ ေတြးေနမိသည္။ ျပတင္ေပါက္မွန္သမွ် သည္ အေဆြးအလြမ္းကိုေဖာ္ျပရာအခင္းအက်င္းျပခန္းျဖစ္ေၾကာင္း စိန္ျခဴးၾကာေညာင္ ဘာလယ္မွ စတင္ အမွတ္သညာျပဳႏိုင္သည္ဟု သူေတြးၾကည့္မိသည္။ မွန္ေရႊျဖဴျပတင္းရယ္က မယ္ခုေမွ်ာ္ဟူေသာ စကား လံုးသည္ အေတာ္ေရွးက်ေသာ္လည္း ခတ္အဆက္ဆက္ တမ္းလင့္မွန္းေမွ်ာ္ရ ေသာခံစားခ်က္ကို ထင္ ဟပ္ႏိုင္သည္။ ခ်စ္သူ ခင္သူမ်ားအားေမွ်ာ္လွ်င္ ဘာေၾကာင့္ ျပတင္းေပါက္မွေမွ်ာ္တတ္ၾကသည္လည္း မသိ ေပ။ ျပတင္းေပါက္မွမေမွ်ာ္ဘဲ တံခါးမႀကီးမွေမွ်ာ္လွ်င္ ကဗ်ာမဆန္ လြမ္းေမာစရာမေကာင္းေတာ့ တာ ေသ ခ်ာသည္။ ျပတင္းေပါက္မွ တဝက္တပ်က္ေငးေမွ်ာ္ရေသာအရသာသည္ တံခါးမႀကီးမွအျပည့္အဝ လူလုံးျပ ေမွ်ာ္ရေသာအရသာထက္ ယူႀကံဳးမရတိတ္တခုိးပူေဆြးရေသာခံစားခ်က္သက္ဝင္သည္။ သူကေရာ ျပတင္း တံခါးမ်ားမွေငးေမာ၍ မည္သူ႔ကုိ ေမွ်ာ္ရမည္နည္း။ သူ႔ ဘဝတြင္ ခ်စ္သူခင္သူမ်ားႏွင့္ခြဲခြာေနရေသာ ကံ အက်ဳိးေပးက ဆုိး၍ပါလာသည္။
တေယာက္တည္း ေနရတာအသားက်ေနေသာ္လည္း တခါတရံစိတ္၏အထီးက်န္ ေျခာက္ေသြ႔မႈ ကို ခံႏိုင္ရည္နည္းေနတတ္သည္။ စေနတနဂၤေႏြလုိ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ေန႔ခင္းခဏ တေရးအိပ္ ေပ်ာ္မိလွ်င္ အျမဲတမ္းတဝက္တပ်က္လန္႔ႏိုးလာၿပီး ရင္မွာဟာေနတတ္သလုိ ညပုိင္းအိပ္လွ်င္လည္း အေစာပိုင္း ဘယ္ေတာ့မွအိပ္မေပ်ာ္ေပ။ ေစာေစာအိပ္လွ်င္ ပုိ ေခ်ာက္ခ်ားရေတာ့မလုိျဖစ္ၿပီး စာအုပ္တအုပ္ အုပ္ကိုအေဖာ္ျပဳေနရတတ္သည္။ TV ကို သတင္းမွလြဲလွ်င္ သူမၾကည့္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ စာဖတ္ျခင္း အလုပ္ကိုသာ သူပုိအားစုိက္ျဖစ္သည္။ တခါတရံ ကဗ်ာေရးသည္။ ပန္းခ်ီနည္းနည္း ထဆြဲမိသည့္အခါ လည္း ရွိသည္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ သူ႔အေတြးကမာၻထဲတြင္ သူ ေနေနတတ္ေသာအခ်ိန္က မ်ားသည္။ သူ႔ မိတ္ေဆြအယ္ဒီတာတဦးကေတာ့ အခုလုိ တိတ္ဆိတ္ေျခာက္ကပ္ အထီးက်န္ျဖစ္ရျခင္းကို တန္ဖုိးရွိေအာင္ အသုံးခ်ႏိုင္ဖုိ႔ သူ႔အားစာေရးရန္ တုိက္တြန္းေလသည္။ ေဆာင္းပါးႏွင့္ ကဗ်ာေရးေနက် သူ႔လက္အား ရသ စာေပအတြက္ စကားေျပေရးဖုိ႔လည္း ယုံၾကည္ေပးေနတတ္သည္။ အလုပ္တဖက္နဲ႔ မအား ဘူးဆရာရဲ႕ဟူ ေသာ သူ႔အေၾကာင္းျပခ်က္ကို ဆရာက လက္မခံေပ။
ေဇာ္ဂ်ီ၊ မင္းသုဝဏ္၊ တက္တိုး၊ ေမာင္ခင္မင္ (ဓႏုျဖဴ)၊ တုိက္စိုး၊ မင္းယုေဝ၊ မႏွင္းေဖြး၊ မစႏၵာ၊ ခင္ျမဇင္ အစရွိေသာ ဝန္ထမ္းဘဝႏွင့္ စာေရးၾကသူေတြနာမည္ကို တန္းစီရြတ္ျပတတ္သည္။ တကၠသိုလ္ ဘုန္းႏိုင္လည္း ပါေမာကၡဘဝနဲ႔ဂႏၲဝင္စာေပေတြ အမ်ားႀကီးဖန္တီးသြားတာပဲဟု မႏိႈင္းေကာင္းစရာ ႏိႈင္းယွဥ္ ေျပာတတ္သည္။ သူစာေရးရမွာ ပ်င္းေသာ္လည္း ဆရာ့ေစတနာႏွင့္ တိုက္တြန္းမႈကိုေတာ့ အေလးအနက္ တန္ဖုိးထားရသည္။
တေယာက္ထဲေနခ်ိန္မ်ားသည္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ျပန္ရွာေတြ႔ရန္ အေကာင္းဆုံး အခ်ိန္ မ်ားျဖစ္ေန တတ္ရာ ေဆြးျမည့္စိတ္ႏွင့္ ေမွ်ာ္ေငးရေသာ မွန္ေရႊျဖဴ ျပတင္းေပါက္မ်ားအျပင္ ဘဝတြင္ သူေနထုိင္ခဲ့ဖူးရာ အခန္းမ်ားမွ ျပတင္းတံခါးမ်ားအေၾကာင္းကိုလည္း ျပန္လည္သတိတရစဥ္းစားၾကည့္မိသည္။ သူငယ္စဥ္က မိဘမ်ားႏွင့္အတူေနထုိင္ရာအိမ္တြင္ သူအိပ္ေသာအခန္းမွ ျပတင္းတံခါးကို ျပန္ေတြး ျမင္ေယာင္သည္။
ထုိအခန္းမွ ျပတင္းေပါက္ႏွင့္ကပ္လ်က္တြင္ မန္က်ည္းပင္ခပ္ႀကီးႀကီးရွိသည္။ ထုိမန္က်ည္းပင္ႏွင့္ ကပ္လ်က္တြင္ ေဒၚသာျဖဴ သရက္ပင္ႏွစ္ပင္ရွိသည္။ ထုိျပတင္းမွၾကည့္လွ်င္ အျခားျမင္ကြင္းမ်ားကုိ မျမင္ ရေအာင္ ထုိမန္က်ည္းပင္ႏွင့္ ေဒၚသာျဖဴသရက္ပင္တုိ႔မွ စိမ္းျမေသာသစ္ရြက္မ်ားက ကာကြယ္ထားသည္။ သူလည္း ထုိျပတင္းတံခါးမွထူး၍ အေဝးသို႔ေမွ်ာ္မၾကည့္မိခဲ့။ အခန္း ေခါင္းရင္းျခံထဲရွိဇြန္ပန္းရုံမွ သင္းေမႊး ေသာ ဇြန္ပန္းရနံ႔မ်ားအားႏွစ္သက္စြာရွဴရႈိက္ရင္း ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္သြားတတ္ျမဲျဖစ္သည္။ မိဘ၏အရိပ္ အာဝါသေအာက္တြင္ လုံျခဳံေႏြးေထြး ေသာကာလမ်ားမဟုတ္ပါလား၊
မႏၲေလးတကၠသုိလ္ သူသြားတက္ခ်ိန္ကစျပီး မိဘႏွင့္ေဝးကြာေသာအရပ္ေဒသမ်ားမွ  ျပတင္းမ်ား စြာကို သူႀကံဳေတြ႔ရသည္။ ေက်ာင္းသူဘဝ သူ႔အေဆာင္အခန္းေခါင္းရင္း ျပတင္း ေပါက္မွ ဂစ္တာတီး သီခ်င္းလာဆုိတတ္ေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားစြာ၏မ်က္ႏွာမ်ားကို သူ ျမင္ ေတြ႔ေနရသည္။ တခါက သူႏွင့္ အတန္းအတူတက္ေသာေက်ာင္းသားတဦး ထုိျပတင္းေပါက္ ေအာက္မွ သူ႔နာမည္အား ေအာ္ေခၚ၍ ေမဂ်ာ စာအုပ္ငွားသည္။ သူစာအုပ္ငွားရမည္ အထင္ႏွင့္စာအုပ္ယူျပီး အေဆာင္ေအာက္ဆင္းမည္လုပ္ၿပီးမွ ျပတင္း ေအာက္မွ ဆက္လက္ေအာ္ေျပာ ေနသာ ခ်စ္တယ္ဆုိေသာအသံေၾကာင့္ စာအုပ္ငွားရန္ အေၾကာင္းမရွိ ေၾကာင္း သေဘာေပါက္ခဲ့ရသည္။ သူ႔ဘဝတြင္ ျပတင္းေပါက္ႏွင့္ အခ်စ္၏အဆက္အစပ္က ထုိအခ်ိန္က စသည္လား မသိေပ။ ထုိအခ်စ္ မယုံၾကည္ရသည္ကိုလည္း ထုိေက်ာင္းသား သူ႔အား အေရးမလုပ္ေတာ့ဘဲ မုိးကုတ္မွေက်ာင္းလာတက္ေသာ ေက်ာင္းသူတေယာက္ႏွင့္ ရည္းစားတေယာက္ ခ်က္ခ်င္း ေကာက္ထား တာကို ျမင္ေတြ႔ရကတည္းက သူသိနားလည္ခဲ့သည္။ သူ႔ဘဝတြင္ ခ်စ္တယ္ဆုိေသာစကားကုိ ႀကိမ္ဖန္ မ်ားစြာၾကားခဲ့ဖူးရာ ျပတင္းေပါက္မ်ားမွတဆင့္ ေျပာလာေသာ စကားမ်ားလည္း အေတာ္မ်ားမ်ား ပါဝင္ခဲ့ သည္။ သူကုိယ္တုိင္လည္း ထုိခ်စ္တယ္ဆုိေသာစကားကုိ မဟုတ္မမွန္ ေျပာဆုိရင္း သူ႔ဘဝတခုလုံး အတြက္ အဆုံးအျဖတ္မွားခဲ့ဖူးရာ ထုိစကားလုံးသည္ ဘဝအတြက္ က်ိန္စာတခုလုိ ဒဏ္ရာနက္နက္ကိုသာ ေပးေလသည္။
ယခုလည္း သူ႔ဘဝအတြက္ ေနာက္ထပ္ ျပတင္းတံခါးတခ်ပ္ဖြင့္လွစ္၍ လာေနသည္။ ထုိ ျပတင္း ေပါက္အေၾကာင္းကိုေတာ့စဥ္းစားမိရုံႏွင့္  ရင္ထဲမွာမယုံႏိုင္ေအာင္ လႈိက္ခုန္ပူေႏြးလာရ ျမဲျဖစ္သည္။ ထုိ ျပတင္းေပါက္မွတဆင့္ ကမ္းလင့္၍လာေသာသူ႔အတြက္ လက္ေဆာင္ကဗ်ာတပုဒ္ကို ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ လက္ ခံရရွိသည္။ ထုိကဗ်ာအားႏွစ္သိမ့္ေက်နပ္စြာ လက္ခံသိမ္းဆည္းျပီးေနာက္ ထပ္ဆင့္ဝင္လာေသာ ေႏြး ေထြးၾကင္နာမႈမ်ား၊ တြယ္တာတိမ္းညြတ္မႈမ်ားကို  တစတစထင္ရွားပီျပင္စြာ ခံစားသိ ျမင္ေနရသည္။  ထုိကဗ်ာတပုဒ္သည္ ႏွစ္ဦးစလုံး၏ ရင္တြင္းကိုလွမ္းျမင္ေနရေသာ ေနာက္ထပ္ ျပတင္းတေပါက္ျဖစ္ခဲ့မည္ ဆုိလွ်င္ ထုိျပတင္းမွတဆင့္ သူ႔ရင္ထဲတြင္ရွိေနေသာ နက္ရိႈင္းသိမ္ေမြ႔သည့္ တစုံတရာကိုေရာ တဖက္မွ လွမ္းျမင္ႏိုင္ သိႏိုင္ပါမည္လား။ ထုိျပတင္းမွတဆင့္ပင္ သူလည္း ကဗ်ာတပုဒ္ကမ္းလင့္ေပးမိသည္။ ထုိ ကဗ်ာက အျပည့္အစုံေတာ့မဟုတ္ခဲ့ပါေခ်။
တခ်ိန္က ခ်စ္တယ္ဆုိေသာစကားတခြန္းကို မွားယြင္းစြာ အလြဲသုံးစားလုပ္ခဲ့ဖူးေသာ သူ႔အတြက္ မည္သည့္အခ်စ္ကဗ်ာတပုဒ္ကုိမွ အျပည့္အစုံ ေရးသားခြင့္မရွိေတာ့မည္မွာ ေသခ်ာသည္။ ခ်န္ထားသင့္ သည့္ ခ်န္ထားရစ္ရမည့္ကြက္လပ္ကေတာ့ မလြဲမေသြ ပါဝင္ေနရမည္ ျဖစ္သည္။ သူတန္ဖုိးထား ျမတ္ႏိုးရ သူကို သူ႔ေၾကာင့္ မည္သည့္စိတ္ေသာက ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ကိုမွ ျမဴတမႈန္တစမေပးရက္ခဲ့တာ သူ႔ရင္ထဲက ျဖဴစင္ေအးျမေသာ ေမတၲာတရားအလွပင္။
ကဗ်ာတြင္ ခ်န္ထားရစ္ေသာ ထုိကြက္လပ္အား ျဖည့္ရန္ႀကိဳးစားမည္ဟု သူ႔အား ေျပာလာေတာ့ သူ ျငင္းဆုိခဲ့သည္။ ကြက္လပ္အတုိင္း ထားေစခ်င္သည္။ ထုိကြက္လပ္ကို ျဖည့္စြက္ရန္မလုိ။ ႏွစ္ေယာက္သား အၾကားတြင္ ကြက္လပ္ရွိေနရမည္။ သူတုိ႔တဦးႏွင့္တဦး သိျမင္နားလည္ခဲ့ရျခင္းမွာလည္း ျပတင္းေပါက္ ကေလးမွတဆင့္ ျဖစ္သည္။ ထုိျပတင္းေပါက္ေလးမွတဆင့္ ေမွ်ာ္ေတြးလြမ္းေဆြးရေသာ ခံစားခ်က္သည္ ျမတ္ႏိုးခုံမင္စရာ ျဖစ္သည္။ မည္မွ်ပင္ တမ္းတစိတ္ႏွင့္ေလာင္ကြ်မ္းရပါေစဦးေတာ့။ ျပတင္းေပါက္ဆုိသည္ မွာ မွ်ာ္ေငးရန္တမ္းတရန္အတြက္သာ ျဖစ္သည္။ ျပတင္းမွတဆင့္ အလုိရွိရာ ႏည့ံေသာႏွလုံးသား ဆႏၵမ်ား ကို ျမင္ႏိုင္သိႏိုင္ခံစားႏိုင္လွ်င္ ဘဝအတြက္ၾကည္ႏူးေမြ႔ေလ်ာ္ဖုိ႔ အင္မတန္ေကာင္းေနျပီ။  ျပတင္းေပါက္ ဆုိ တာ ေက်ာ္ျဖတ္ဝင္ေရာက္ရန္မဟုတ္။ ျပတင္းမွတဆင့္ အတင္းအၾကပ္ ခ်ဥ္းနင္းဝင္ၾကလွ်င္ ျပတင္း၏အလွ တရားပ်က္ျပယ္၍ အက်ည္းတန္အရုပ္ဆုိးၿပီး ေလာကပါလတရားမ်ားပါ ပ်က္သုဥ္းသြားေစႏိုင္မည့္ ခ်ဳိး ေဖာက္မႈ တရပ္ဟု သူထင္ျမင္ေနမိသည္။
ျပတင္းမွတဆင့္ ပို႔လႊတ္ ေသာ သူ၏ခ်စ္ျခင္းေမတၲာလေရာင္သည္ မည္မွ်ပင္ အလွမ္းကြာေဝးေစဦး ေတာ့ ခ်စ္ရသူ၏ရင္တြင္းမွ ႏွလုံးသားကုမုျဒာၾကာပြင့္ကို အႏူးည့ံအလွပဆုံး လန္းေစတင့္ေစမည္ဟု သူ ယုံ ၾကည္သက္ဝင္သည္။    

ညိမ္းေအးသာ

Comments