Friday, September 30, 2016

k

သစ္ခက္သံလြင္ ကဗ်ာစင္ျမင့္၊ မင္းလြင္၊ ေတဇလင္း-နည္းပညာတကၠသိုလ္၊ ဟာရွိန္း(မင္းတပ္)ႏွင့္ ေဆာင္းယြန္းလတို႔၏ကဗ်ာမ်ား

စက္တင္ဘာ
POS
ဗြက္အိုင္ထဲျဖတ္နင္းသြားတဲ့ စစ္ဖိနပ္သံေတြ
ၾသဂတ္စ္ညေတြနဲ႔အတူ တျဖည္းျဖည္းေဝးသြား

ငါတို႔နဲ႔မဟာေအာက္တိုဘာ သားေလွ်ာျခင္းၾကား
ပလက္စတစ္အၾကည္စ တခ်ပ္သာျခား

သမိုင္းအမႈိက္ပံုေပၚက ယင္ေကာင္ေတြ
မနက္ခင္းလက္ဖက္ရည္ခြက္ထဲ ခုန္ဆင္းေသၾက

အတိတ္မိုးစက္မ်ားေအာက္က စက္တင္ဘာ။

မင္းလြင္
….
ေဆာင္းနရီ
americanveterancoalition.org
မာက်ဴရီေတြဟာ …
ညေနခင္းတိုင္းအလင္းေတြညႊတ္ကိုင္းလာတယ္
ဥတုရာသီတခုရဲ႕သမိုင္းမွာ …
စိတ္ထင္တိုင္းခရီးမေပါက္ေတာ့တဲ့ေန႔ေတြတိုးဝင္
အလင္းနဲ႔ျပတင္းဟာ …
အံဝင္ခြင္က်မူခ်င္းကင္းကြာက်လာ
ဥပမာ …
ေဆာင္းဟာတေရြ႕ေရြ႕တိုးေဝွ႔
မီးခိုးတန္းေတြ …
တိမ္ေတြဆီျပန္ေခၚသြားတာျမင္ရ
တစုံတရာ …
ညင္ညင္သာသာကေလးၿပိဳဆင္းက်လာပုံ
အမိုးခၽြန္မ်ား …
အိပ္တန္းျပန္ငွက္ေတြနားေန
မိုးႀကိဳးတန္းမ်ား …
အလင္းဝါးဝါးေတြေပ်ာ္ဝင္
ဘယ္သို႔ေမွ်ာ္၍ေရာ္ရပ …
ဘဝဘဝေတြျမင္လိုက္ကြယ္လိုက္
မီးထြန္းခ်ိန္အိမ္အျပန္ …
ၿမိဳ႕ျပရဲ႕နံရံေတြေပၚမွာအလ်ားလိုက္ေဘးတိုက္ ။။

ကိုေတဇလင္း  နည္းပညာတကၠသိုလ္
လြမ္းဖြယ္
melissamckinnon.wordpress.com
အတိတ္ရဲ႕ရနံ႔ေတြသင္းၾကည္ေနတဲ့ ညေနခင္းထဲ
ညႇင္းသဲြ႔သဲြ႔တေယာသံေတးသြားလို သစ္ရြက္ကေလးေတြ
ျပဳတ္က်လာပံုကလြမ္းဖြယ္။
ေမ့ပစ္လိုက္ခ်င္ပါၿပီဆိုမွ
သတိတရစိတ္ကို မုန္႔လံုးစကၠဴကပ္မိတဲ့အျဖစ္။
အျပာေရာင္ေနာက္ခံထားတဲ့
ေဖ်ာ့ေတာ့ေတာ့ ပုစြန္ဆီေရာင္ညေနမွာ
ယိုဖိတ္စင္လာတဲ့ တိမ္မွ်င္ေတြၾကား
(အခ်စ္)
မင္းကိုငါ ျပန္ေကာက္ရခဲ့။
ငိုေနတဲ့စိတ္နဲ႔
လက္ဗလာအိမ္အျပန္လမ္းေတြ စိုးရြံ႕ေနၾကပံုမ်ား
ဆိုေနမိတဲ့ သီခ်င္းက သီခ်င္းက အလန္႔တၾကားထေအာ္တယ္
ခ်စ္သူ႔လမ္းၾကားတဲ့။

ဟာရွိန္း(မင္းတပ္)
၃၀ ၉ ၂၀၁၆
ေသာၾကာ
ႏိုင္ငံမပိုင္သူ ကမၻာသူ/သားမ်ားနဲ႔ အေမးအေျဖ
totallyhistory.com
 တခ်ိဳ႕က
 သူတို႔ ပိုင္ဆိုင္မႈအေၾကာင္း
 ေသနတ္ေမာင္းတင္ၿပီး ေၿပာေနၾကခ်ိန္မွာ
 ငါတို႔က
 ငါတို႔ဆံုးရႈံးမႈအေၾကာင္းကို
 ေသြးအိုင္ထဲက
 ဖိနပ္ျပတ္အေဟာင္းေလးကိုင္ၿပီး ေျပာေနခဲ့ရတယ္။

 ငါတို႔ေျပာခ်င္တဲ့
 ပိုင္ဆိုင္မႈအေၾကာင္းကိုေျပာရရင္
 ငါတို႔ခ်စ္တဲ့ကမၻာကို ငါတို႔ ပိုင္ခဲ့ပါတယ္။

 အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့
 ငါတို႔ႏွလံုးသားကိုယ္စီနဲ႔ရင္းလို႔။

 ငါတို႔မေျပာခ်င္တဲ့
 ဆံုးရႈံးမႈအေၾကာင္းကိုေျပာရရင္
 ငါတို႔ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြအားလံုး ဆံုးရႈံးခဲ့ရဖူးတယ္။

 ငါတို႔ခ်စ္တဲ့တိုင္းျပည္တျပည္လံုးနဲ႔ ရင္းလို႔ေပါ့…။

ေဆာင္းယြန္းလ
ေအာက္တိုဘာ ၁ရက္၊ ၂၀၁၆

k

သစ္ခက္သံလြင္ အက္ေဆး၊ ခင္ေဇာ္မုိး၏ ေလာင္းရိပ္ေအာက္က သစ္တပင္



ေလာင္းရိပ္ေအာက္က သစ္တပင္

wallpaperfolder.com
ကြၽန္မအပါအ၀င္ အိမ္တြင္ေမြးျမဴခံရေသာ ငွက္ကေလးတေကာင္သည္လည္း အဆစ္ပါခဲ့ သည္။ ကြၽန္မသည္ အေမ့လက္တြင္းက နယ္႐ုပ္ကေလးတ႐ုပ္ဆိုရင္လည္း မွားမည္မဟုတ္သလို အေမ့ေမတၱာရိပ္က လင္းသင့္သစ္တပင္ဆိုရင္လည္း...
တရိပ္ရိပ္ေရြ႔ေနသည့္ တိမ္မွ်င္တိမ္ဆိုင္ေတြက ညေနခင္း ေန၀င္ဆည္းဆာႏွင့္ ပနာရလွပေန သည္။ အေနာက္ဆီက ေရလႈိင္းသ႑န္တြန္႔ေနေသာ ေတာင္တန္းညိႇဳ႕ညိႇဳ႕ႀကီးမွငွက္ေတြ ပ်ံသန္း လာၾကသလို တခ်ဳိ႕ငွက္ေတြကလည္း ထိုေတာင္ညိႇဳ႕ညိႇဳ႕သို႔ ပ်ံသန္းသြားၾကသည္။ အုပ္စုဖြဲ႔၍ ပ်ံသန္းၾကသလို တေကာင္စ ႏွစ္ေကာင္စ စသျဖင့္ ကူးလူးပ်ံသန္းေနၾကသည္။ 

သို႔ေသာ္ ေလွာင္အိမ္ထဲမွငွက္ကေလးမ်ားတြင္မူ ငွက္တေကာင္ျဖစ္ပါလ်က္၊ အေတာင္တစံုပါရွိလ်က္၊ အားအင္ေတြရွိပါလ်က္ ပ်ံသန္းခြင့္ေတြႏွင့္ ေကြကြင္းၾကရသည္။
ကြၽန္မတို႔အိမ္တြင္ အလွေမႊး ငွက္ကေလးတေကာင္ရွိပါသည္။ ထိုငွက္ကေလး၏ပိုင္ရွင္မွာ ကြၽန္မ အေမပင္။ ထိုငွက္ကေလးနည္းတူ ပ်ံသန္းခြင့္ေတြႏွင့္ ေကြကြင္းေသာငွက္ကေလးေတြ မည္မွ် ႐ွိမည္မသိ။ ကြၽန္မအေမနည္းတူ ေလွာင္အိမ္ထဲတြင္အလွၾကည့္ကာ ေမြးျမဴခ်စ္ၾကေသာသူမ်ား သည္လည္း မ်ားစြာ႐ွိေပလိမ့္မည္သာ။

ထိုငွက္ကေလးမ်ားသည္ သူတို႔က်င္လည္ေနထိုင္ရေသာ အိမ္၊ ပတ္၀န္းက်င္ကိုသာ ခံစားခြင့္ ရွိၾက သည္။ ေလာကႀကီးအလွကိုမူ ခံစားေတြ႔ျမင္ခြင့္မရွိေပ။ အေတာင္တစံုပါလင့္မူ အသံုးမ၀င္။ ကြၽန္မသည္လည္း ထိုငွက္ကေလးမ်ားနည္းတူ အေမ့၏အခ်စ္ေတာ္ခံ။ ထိုေၾကာင့္ က်င္လည္ရာ ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္ကိုသာ ကြၽန္မခံစားေတြ႔ျမင္ရပါသည္။ ေလာကအလွကို ခံစား႐ႈျမင္ခြင့္မရေသာ ငွက္ပမာ။ အနိမ့္အျမင့္ႏွင့္ ခရီးမည္မွ်အထိ ပ်ံသန္းႏိုင္စြမ္းကိုမသိေသာ ငွက္ပမာ။ ကြၽန္မသည္လည္း အေမ့၏အလွေမြးသတၱ၀ါတစ္ေကာင္သာ။
ႀကီးမာသည့္ေလာင္းရိပ္ပင္ေအာက္က သစ္ပင္ကေလးမ်ားသဖြယ္။  အေမ့ေမတၱာရိပ္ေအာက္မွ ႐ုန္း မထြက္ႏိုင္ေပ။ အခက္အလက္၊ အၫြန္႔အတက္မထြက္ႏိုင္သည့္ေလာင္းရိပ္မိေသာ သစ္တပင္ႏွယ္။ လူအမ်ားစုသည္ အရိပ္အာ၀ါသေကာင္းေတြေပးႏိုင္သည့္ သစ္ပင္ႀကီးမ်ားကိုသာ ခ်ီးမြမ္းေျပာဆိုၾကသည္။ ထိုသစ္ပင္ႀကီးမ်ားေၾကာင့္ မရွင္သန္ မႀကီးထြားႏိုင္သည့္ သစ္ပင္ငယ္မ်ားစြာ ႐ွိသည္ကိုမူ မျမင္ၾက။ ထို႔အတူ ႀကီးမားေသာမိခင္ေမတၱာရိပ္မွ ကြၽန္မသည္လည္း ေအးျမမႈကလြဲ၍ မည္သည့္အရာမွ် ခံစားခြင့္မရခဲ့ပါ။
ဘုရင္သမီးႏွင့္ ေစာင္းအိုလုလင္အျဖစ္ကဲသို႔ ခြဲခြာၾကရသည့္ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းမ်ားသည္ ယခုထိပင္ ႐ွိသလို ကုေဋ႐ွစ္ဆယ္ႂကြယ္ေသာ သူေဌးသားကဲသို႔ ျဖစ္ပ်က္သြားေသာ ဇာတ္လမ္းသစ္မ်ားမွာလည္း ဒုႏွင့္ေဒး႐ွိဆဲ။ သားသမီးမ်ားေပၚတြင္ အခ်စ္ကိုအထားအသိုမွားေသာ ေမတၱာရွင္မ်ားစြာ ရွိပါသည္။ 

ထုိအထဲတြင္ ကြၽန္မအပါအ၀င္ အိမ္တြင္ေမြးျမဴခံရေသာ ငွက္ကေလးတေကာင္သည္လည္း အဆစ္ပါခဲ့ သည္။ ကြၽန္မသည္ အေမ့လက္တြင္းက နယ္႐ုပ္ကေလးတ႐ုပ္ဆိုရင္လည္း မွားမည္မဟုတ္သလို အေမ့ေမတၱာရိပ္က လင္းသင့္သစ္တပင္ဆိုရင္လည္း မွန္လိမ့္မည္သာ။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္မသည္ အ႐ႈံးမေပး လိုပါ။ ေနေရာင္ျခည္ေႏြးေႏြးမ်ားကို ကြၽန္မျမင္လိုေသးသည္။ ထိေတြ႔ခံစားလိုေသးသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေလအယိမ္းအႏြဲ႔တိုင္းမွာ ေနေရာင္ေတြကြၽန္မကိုယ္ေပၚ ထိေတြ႔က်ေရာက္ေစဖို႔ ေစာင့္စား ၾကည့္႐ႈေနရပါသည္။ စိတ္ပ်က္လက္ေလ်ွာ့ကာ ညိႇဳးႏြမ္းေခြ၍ အိပ္စက္မေနလို။ ကြၽန္မသည္ မည္မွ်အထိ ႀကီးထြားသန္မာၿပီး အၫြန္႔အတက္အခက္ျဖာေ၀ေသာ သစ္တပင္ကဲသို႔ျဖစ္မျဖစ္ ကြၽန္မသိလိုသည္။ ငွက္တေကာင္ဆိုရင္လည္း မည္မွ်အထိ ပ်ံသန္းႏိုင္ ေသာ အင္အား႐ွိသည့္ ငွက္တေကာင္ျဖစ္မျဖစ္ ကြၽန္မသိလိုသည္။
အေမသည္ ကြၽန္မကိုအထင္ေသးသည္ဟုလည္း ခံစားထင္ျမင္မိပါသည္။ ကြၽန္မသည္ အေမ ႀကိဳးဆြဲရာ ကရသည့္ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ကေလးလိုသာ။ 

မွတ္မိေသးသည္။

ကြၽန္မငယ္စဥ္ ပၪၥမတန္းတက္ေနစဥ္က ေရာင္စံုခဲတံေလးမ်ားကိုအသံုးျပဳဆြဲေသာ ေဆးျခယ္ပန္းခ်ီ ကားေလးမ်ားကို ပံုဆြဲစာအုပ္သီးသန္႔ထားၿပီး စတင္ေရးဆြဲခဲ့သည္။ ပံုဆြဲၿပီးတိုင္း မိသားစု၀င္ေတြ အားလံုးကို ႂကြားေလ့႐ွိပါသည္။ အားလံုးက ခ်ီးမြမ္းေထာပနာျပဳေသာ္လည္း အေမသည္မျပဳ။ သြားျပလွ်င္ မၾကည့္ခ်င္ဘူးဟု အႀကိမ္တိုင္းျငင္းပယ္ခံရသည္။ ထ္ုိသို႔ အေမ့ဆီမွ စကားၾကားရတိုင္း သိမ္ငယ္၍ မ်က္ႏွာပ်က္သြားလွ်င္ အေဖကႏွစ္သိမ့္ျမဲ။ အားေပးျမဲသာ။ ေနာက္ေနာင္ဆြဲျဖစ္သမွ်ေသာ ေဆးျခယ္ပံုအမ်ဳိးမ်ဳိးကို အေမ့ထံသြားမျပမိေတာ့ပါ။ ထို႔ေနာက္ အလယ္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀သို႔ေရာက္ေသာအခါ၌လည္း ေက်ာင္းဆရာမ နားေနေဆာင္ရွိ ဆရာမမ်ားထံမွတဆင့္ ႐ုပ္ျပစာအုပ္မ်ားကိုစတင္ဖတ္မိခဲ့သည္။ အိမ္တြင္ အေဖဖတ္ေသာ ရတနာမြန္ မဂၢဇင္းႏွင့္ ငါးရာ့ငါးဆယ္ ဇာတ္နိပါတ္ေတာ္စာအုပ္မ်ားကို လိုက္၍ဖတ္ခဲ့မိသည္။ ထိုမွတဆင့္ စာဖတ္ျခင္း ကိုခံတြင္းေတြခဲ့မိေတာ့သည္။

သို႔ေသာ္ စာဖတ္ျခင္းအား အေမသည္မႏွစ္ၿခိဳက္။ ေဆးျခယ္ပန္းခ်ီပံုဆြျဲခင္းမ်ား အေမမေနာမေခြ႔ခဲ့ ပါ။ အေမသည္ ထိုအရာမ်ားအား မခံစားတတ္ခဲ့။ အေမ့ကိုနားမလည္ႏိုင္စြာ ေတြေတြေငးေငး ၾကည့္ေနခဲ့ရဖူးပါ သည္။ ထိုမွတဆင့္ ကဗ်ာေတြေရးမိခဲ့သည္။ အိပ္ရာေဘးရွိ ကဗ်ာေရးထားေသာ စာအုပ္မွန္သမ်ွသည္ အေမ့၏ျငဴဆူျခင္းေအာက္တြင္ အေငြ႔ပ်ံသလို ေပ်ာက္ကြယ္သြားတတ္သည္။ အလိုမက်တိုင္း စာအုပ္ေတြ ဝွက္ေလ့႐ွိသည္။ မ်က္ရည္ေတြျဖင့္ တိတ္ဆိတ္ေနခဲ့ရ ဖူးပါသည္။ ၾကာလာေသာအခါ ကြၽန္မစိတ္တြင္ ဒဏ္ရာမ်ားရခဲ့သည္။
မလိုလားအပ္ေသာ ေႏွာင္ဖြဲ႔ျခင္းမ်ဳိးကို ကြၽန္မလက္မခံႏိုင္ပါ။ ကြၽန္မတို႔လူငယ္ေတြ၏အက်င့္၊ စာရိတၱ မွားယြင္းပ်က္ျပားေနပါမူ လူႀကီးမ်ားတည့္မတ္ေပးပါ။ ထိန္းေက်ာင္းေပးပါ။ ပံုစံခြက္မွာ ပံုသြင္းခံရသည္ အပူေပးေကာ္ရည္မ်ားေတာ့ မျဖစ္ေစလိုပါ။ ငယ္စဥ္မွယေန႔ထိ အေမ့၏ေမတၱာရိပ္ ေအာက္တြင္ေနထိုင္ ရျခင္းေၾကာင့္ အျခားေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားစြာအား ကြၽန္မမသိႏိုင္။ မျမင္ႏိုင္ပါ။ နာမ္ဟူသမ်ွသည္ ၿပိဳပ်က္ရစျမဲပင္မဟုတ္ပါလား။ ေလဒဏ္ မိုးဒဏ္ႏွင့္ သဘာ၀ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈမ်ားအား မေ႐ွာင္လႊဲႏိုင္။ တေန႔တြင္ ထိုေမတၱာရိပ္ႀကီး ၿပိဳလဲက်ခဲ့ပါမူ ရာသီလြန္ ေလမည္လား မေျပာအပ္ႏိုင္ပါ။ အင္အားကုန္၍ေမာပန္း ေႏြၾကမ္းၾကမ္းေရာက္မွ ထိုအရိပ္ႀကီး မဲ့ခဲ့ပါမူ ေလဒဏ္ ေနဒဏ္ႏွင့္ ေတာသတၱ၀ါ တို႔၏ ခြာစာပင္။ အၫြန္႔အတက္ တလက္မွ ထြက္မလာႏိုင္ေတာ့မွ အရိပ္မဲ့ပါမူ အေၾကာင္းရယ္ထူးလိမ့္မည္ မဟုတ္ေတာ့ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ သစ္ပင္ငယ္ႏွင္တူသည့္လူငယ္မ်ားကို အရိပ္စစ္ေပးတတ္ဖို႔လိုပါ သည္။ ေလာင္းရိပ္မျဖစ္ရန္မွာ မိဘတိုင္း နားလည္သင့္ပါသည္။ ခ်စ္တတ္ဖို္လို႔သည္။ ခ်စ္ျခင္းသည္ အဆိပ္လည္း ျဖစ္တတ္ေလ့႐ွိသည္။
ကြၽန္မသည္ ပ်ံသန္းခြင့္ရေသာငွက္ကေလးျဖစ္လိုသလို ေလာင္းရိပ္ကင္းေသာ သစ္တပင္လည္း ျဖစ္လိုပါ သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ရာသီစက္၀န္းလွည့္လည္ေနသ၍ ႀကိဳးစားအားထုတ္လိုပါေသးသည္။ ေလွာင္အိမ္ထဲက ငွက္တေကာင္လို လူငယ္မ်ားကို မပိတ္ေလွာင္ေစလိုပါ။ ေခတ္သည္မည္မ်ွေျပာင္းလဲေစ ပါမူ ေငြသည္အေရးပါဆဲ။ ဂုဏ္ႀကီးရွင္ သေဌးသမီးသီခ်င္းသည္ လူရာ၀င္ဆဲ။ 

ကုေဋရွစ္ဆယ္သူေဌးသားဇာတ္ေၾကာင္းသည္ ေနရာရဆဲ။ ဘုရားရွင္လက္ထက္တြင္ ေဒ၀ဒတ္သည္ ရွိျမဲသာ။ ထို႔ေၾကာင့္ ရာစုႏွစ္မ်ားစြာၾကာခဲ့ပါမူ လူႀကီးႏွင့္လူငယ္သည္ ပဋိပကၡ ျဖစ္ဆဲ။ 

အေမႏွင့္ကြၽန္မသည္ အျမင္မတူသလို အယူအဆမ်ားလည္း ကြဲျပားသည္။ ငယ္ငယ္ကဖတ္ခဲ့ရသည့္ ကိုလိုနီေခတ္တြင္ ဆရာႀကီးသခင္ကိုယ္ေတာ္မိႈင္း၏ လူႀကီးႏွင့္လူငယ္ စကားေျပကို သတိရမိသည္။ လူႀကီးႏွင့္လူငယ္ၾကားက နားလည္မႈလြဲျခင္းမ်ားသည္ ကိုလိုနီေခတ္မွ ယေန႔တိုင္ရွိေနပါလားဟု ေတြးရင္း သက္ျပင္းရွည္ႀကီးသာ ခ်လိုက္မိပါသည္။ ထိုအခါ တိမ္မွ်င္တိမ္ဆိုင္မ်ား ေရြ႕လ်ားေနျခင္းမရွိေတာ့ပါ။ အေတြးျဖင့္ေမ်ာေနမိ၍ ယေန႔ ေန၀င္ဆည္းဆာအလွကိုေတာ့ ကြၽန္မခံစားခြင့္မရွိလိုက္ၿပီသာ။ ေနလံုးႀကီး သည္လည္း ဆံုးဆံုးျမဳပ္၍ အေမွာင္စမ်ားထူထည္းစြာ ယွက္သမ္းေနခဲဲ့ေလၿပီ။

ခင္ေဇာ္မိုး

·         လင္းသင့္သစ္တပင္-ေဒသိယအသုံး= ေလာင္းရိပ္မိေသာ သစ္ပင္
k

သစ္ခက္သံလြင္ တကိုယ္ေတာ္ကဗ်ာ၊ ဒီလူည၏ "ပုံျပင္" ကဗ်ာမ်ား

ပံုျပင္ -၁
KT#
 ရွည္ထြက္လာတဲ့အူေတြၾကား ငါဟာ ပိတ္မိေနတယ္
အရိပ္မထြက္ေအာင္ အလင္းရိွတဲ့အရပ္ကိုကြယ္ၿပီး
ငါ့ဆီေျပးဝင္လာတဲ့ အစာအိမ္ရဲ႕ျပင္းထန္စြာေပါက္ကြဲသံေတြ
ငါဟာ ေလဟာနယ္ထဲေရာက္ေနသလို စီးေနတဲ့ျမစ္ထဲေမ်ာပါသြား
႐ုတ္တရက္လန္႔ႏိုးသြားတဲ့ပန္းၿခံထဲက ရယ္ေမာသံဟာ
ငါ့နာမည္ကို စကၠဴေလွကေလးမွာေရးၿပီး ေျမႀကီးထဲျမႇဳပ္လိုက္တယ္
တရိပ္ရိပ္ေျပးတက္လာတဲ့တိမ္မွ်င္ေတြဟာ
ေအာက္စီဂ်င္ကိုအငမ္းမရစုပ္ယူၿပီး ေပ်ာက္ကြယ္သြားၾကတယ္
ႏွစ္ေတြသိပ္မၾကာခင္မွာပဲ အိပ္မက္ထဲ ငါျပန္ေရာက္လာတယ္
ပင္လယ္ဓားျပပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ သံေခ်းတက္ေနတဲ့ ဆံပင္ရွည္ရွည္ေတြနဲ႔
ငါ့အေမဟာ ငါ့ပံုကိုၾကည့္ၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ရယ္ေမာ
"ငါ့ရင္ခြင္ထဲမွာေတာ့
မင့္က ပီဘိကေလးေလးပါပဲ"လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့
လက္ထဲဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ ဓားသြားေတြဟာ အရည္ေပ်ာ္က်သြား
ငါဟာ အိပ္မက္ထဲကေန အျပင္ဘဝထဲ ျပန္ေရာက္သြားတယ္  ။  ။

ဒီလူည

…..
 

ပံုျပင္ -၂
KT#
 တေယာက္နားထဲ
တေယာက္လက္ေတြ ပိုပိုရွည္လ်ားလာတယ္။

ဖန္ေလွာင္အိမ္ထဲ
ေပ်ာ္ေအာင္ေနရွာတဲ့ ေရႊငါးကေလးလို

ရနံ႔ေတြပြင့္လာပံုထဲ ပန္းေတြက ေမႊးတယ္။

မီးဖိုေခ်ာင္ထဲဖိတ္စင္သြားတဲ့အခ်ဳိရည္တစက္မွာ
မေပ်ာ္ရႊင္တဲ့အၿပံဳးေတြက တဝီဝီေအာ္လို႔။

အိပ္မေပ်ာ္သူေရ

ညေတြကုန္ေအာင္ အိပ္ဖို႔
အေမွာင္နဲ႔သီထားတဲ့အက်ႌေလးဆီ
လာလာနားတဲ့အိပ္မက္

ဒီတခါ ကံစမ္းမဲမွာ
ပါဝင္ကံစမ္းၾကရေအာင္။  ။

ဒီလူည

…..


ပံုျပင္ -၃

KT#
သီခ်င္းသံေတြက တိုးၿပီး
နာရီလက္တံေတြက ရွည္ထြက္လာတယ္။

လိႈင္းေတြစီးၿပီး ေနထြက္ရာေစာင့္ေနတဲ့မနက္

ေရတံခြန္ေလးမွာေရခ်ဳိးရင္း ေလကေလးခြၽန္
ပန္းၿခံထဲပ်ံ႕လြင့္ေနတဲ့ရနံ႔ေတြလို။

သာသာယာယာေလးပါပဲ
ေန႔ေတြကြၽံက်သြားပံုထဲ
အညိဳအမည္းေလးကို ဖြဖြေလးပြတ္သတ္

ေၾကာင္မ်က္လံုးေတြလို

ညထဲ
မိုးစိုေနတဲ့ ပံုျပင္ေလးေတြကို ျပန္ရစ္ၾကည့္ေနတယ္။   ။


ဒီလူည

……
 
ပံုျပင္-၄ 
KT#
သစ္ရြက္ေတြမွာ ေရစက္ကေလးေတြ တြဲလြဲခိုေနတာကအစျပဳၿပီး
ေတာလမ္းထဲ စံပယ္ရနံ႔ေတြတဖြဲဖြဲ ေႂကြေနတာအဆံုး

အိမ္ေဘးေရေျမာင္းေလးေတြ ေကာလာတာကအစျပဳၿပီး
ပင္လယ္ထဲ ေရခဲေတာင္ႀကီးအရည္ေပ်ာ္က်လာတာအဆံုး

တိမ္မွ်င္ေတြၾကားေခ်ာ္ရည္ေငြ႔ေတြကပ္ၿငိေနတာက အစျပဳၿပီး
႐ုပ္ရွင္႐ံုထဲေနၾကာေစ့ကိုက္ခြဲသံေလးေတြအဆံုး

ဓာတ္ႀကိဳးမွာခ်ိတ္ၿပီး ေသဆံုးေနတဲ့ငွက္ကေလးတေကာင္က အစျပဳၿပီး
အိုးပစ္အိမ္ပစ္မက ရသလိုဆြဲႏႈတ္ခံရတဲ့ဝိညာဥ္ေတြအဆံုး

ဒိုင္ယာရီထဲေရးမွတ္ထားတဲ့ သာသာယာယာေန႔ကေလးေတြက အစျပဳၿပီး
မိႈတက္ေနတဲ့ ျပကၡဒိန္စာရြက္ေတြ ေအးခဲလာတာအဆံုး

မဆံုးႏိုင္တဲ့သက္ျပင္းသံေတြ
ပံုျပင္ထဲ မလြယ္ေပါက္ကေန ဝင္လာၾကတယ္။    ။


 ဒီလူည

…..

ပံုျပင္ -၅

KT#
ဒီကဗ်ာကို ဘာမွမပါဘူးနဲ႔စတယ္
ဒီေတာ့ ေနာက္ထပ္ဘာမွလည္းေျပာမွာမဟုတ္ဘူးေလ
ဒီေတာ့ ဒီကဗ်ာက ဒီမွာတင္ဆံုးၿပီေပါ့
ဒီထက္ပိုၿပီး ဒီကဗ်ာကိုထပ္ဖတ္စရာမရိွေတာ့ပါဘူး
ဒီထက္ပိုၿပီး ဒီကဗ်ာမွာ ဘာမွလည္းပါမွာမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး
ဘာမွမပါဘူးဆိုမွေတာ့ ဘာဖတ္စရာရိွေတာ့မွာလဲ
ဘာမွမပါတာကို ဘာလို႔ေျပာေနလဲလို႔ေမးလာရင္
ဘာမွမပါတာကို ဘာမွမပါဘူးလို႔ေျပာထားတာပဲလို႔ ျပန္ေျပာရပါမယ္
တကယ္လည္း ဘာမွမပါေတာ့
ဒီကဗ်ာဟာ ခင္ဗ်ားအတြက္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစခဲ့တယ္ဆို
ေက်ာ္သြား/ဘေလာ့သြားလိုက္ပါ
တကယ္လည္းဘာမွမပါေတာ့
ခင္ဗ်ားအတြက္ ဘာမွဟုတ္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့
ဒီကဗ်ာကို ဒီမွာတင္ရပ္ ခင္ဗ်ားျပန္ခ်င္လည္း ျပန္သြားလို႔ရပါတယ္
ဒီကဗ်ာမွာ ဘာမွမပါေတာ့
ခင္ဗ်ားဆီ အယူခံဝင္ဖို႔လည္း ဘာမွမပါဘူးေလ
ဒီကဗ်ာမွာ ဘာမွမပါေတာ့
ဒီကဗ်ာကို ဘာမွမပါဘူးနဲ႔ပဲ စလိုက္တာပါ
ကိုယ့္မွာလည္း ဘာမွမရိွေတာ့
ဘာမွမပါတာ အထူးအဆန္းတခုလိုလည္း မေျပာခ်င္ဘူးေလ
ဒါ့ေၾကာင့္ ေခါင္းစဥ္ကစၿပီး ဘာမွမပါဘူးလို႔ပဲ ေျပာင္းဖတ္ေပးပါ
ဘာမွမပါလို႔ ဘာမွသံုးမရဘူးလို႔ေျပာလည္း ရပါတယ္
ဘာမွမပါလို႔ ဘာအသံုးဝင္မွာလဲလို႔ေျပာခ်င္လည္း ေျပာလို႔ရပါတယ္
အစကတည္းက ဘာမွ ပါလာတာမွမရိွဘဲ
ၿပီးေတာ့ ဘာမွမပါဘဲ ျပန္သြားရမွာမဟုတ္လား
ရတဲ့အခ်ိန္ေလး အစာေလးသြပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကည့္တာ
ကိုယ့္အလွည့္က်ဗလာနဲ႔တိုးေနေတာ့လည္း
ဘာမွမပါတာကို ဘာမွမပါဘူးလို႔ဘဲ ေျပာပါရေစဗ်ာ။   ။


ဒီလူည